Wednesday, August 11, 2010

Grattis Susanna!

Idag är det min mammas namnsdag!! Hon heter egentligen Susanne och har ingen egen namnsdag, men eftersom Susanna är det namn som kommer närmast i almanackan så har vi alltid skojat lite med henne...! :-)

När jag var i USA hittade jag kompletterande material till mina saker ur mysiga serien Dear Lizzy från American Crafts... Det storprickiga pappret är nämligen inget papper, utan tyg med självhäftande baksida! Coolt med annorlunda struktur på bakgrunden - det ger en annan känsla och ett annat djup när man blandar material tycker jag.

Stämpeln är från Bildmålarna och är färglagd med Distress Inks på 300g akvarellpapper.


Blomman på kortets insida är i grunden en Scallop-cirkel som jag klippt och böjt till lite.

1 comment:

Anonymous said...

Underbart kort! Jag är störtförälskad i din stil och den där stämpeln med cupcake är helt underbar! Hög "vill ha-faktor" på den :)

Ses snart! /Giovanna