Tuesday, August 03, 2010

Grattiskort!



Äntligen fick jag hugga tänderna i lite nya produkter! I detta beställningskort till bästa Christina på jobbet har jag använt mönstrat papper från October Afternoon, bokstavsstämplar från Prima tillsammas med chalk ink från ColorBox (den stora dynan i Chestnut Roan). Bandet är från Stampin' Up!. Love it!!
Alfabetsstickers från BasicGrey, deras Cappella-serie.
Kortbasen är i Bazzill Kraft och det bruna CS'et kommer från Stampin' Up!, är en av årets "in colors" och de har döpt det till Early Espresso.

Kram //Anna

1 comment:

hannahoj said...

Tack för den fina kommentaren i min blogg. Blev väldigt glad när jag läste den :)

Har kikat runt lite i din blogg och du gör så fina kort! Kollade även på dina filmer som du har gjort och nu äntligen kanske jag också kan få till en snygg rosett. Tycker alltid att de blir så konstigt när jag försöker mig på dom, men nu kanske :)

kram