Monday, August 16, 2010

Josefinas bröllop!


Mycket bröllop i sommar! = Me like... :-) Här kommer ytterligare en version på de bröllopskort jag gjort tidigare i sommar. Stafflikort med hjärta av minirosor:


Titta Petra - jag har använt bladband...! ;0)



Jag blev nöjd med färgkombon olivgrönt och plommon. Känns som om jag kommer att köra på det fler gånger!

Material:
* Kortbas i Kraft CS från Bazzill
* Lila CS från Stampin' Up! - "Elegant Eggplant"
* Vaniljvitt CS från Bazzill
* Olivgrönt sidenband från Panduro
* Kantstans från Martha Stewart - "Doily Lace"
* Dymo
* Alfastickers från Basic Grey - "Capella"
* &-tecknet är American Crafts som jag färgat in i Elegant Eggplant från Stampin' Up!
* Svart Pearlmaker
* Bladband från JP
* Stjärnstämpel från Unity Stamp Company stämplad i "Pear Pizazz" från Stampin' Up!

No comments: