Tuesday, April 19, 2011

Just a note...!

På scrapmässan i Hbg för några veckor sedan köpte jag en stämpel jag spanat på länge - skrivmaskinen från Hero Arts [love Hero Arts]! 

Den går att använda till precis allting - det är bara att ändra meddelandet!

Men nästa gång jag använder den ska jag prova att embossa hela stämpeln i svart eller brunt. Tror det kan bli läckert!


Och sist (som vanligt!) - insidan! :-)

Material:
* CS i Kraft, stämplat med prickig bakgrundsstämpel i versamark för att sen embossas med klart pulver.
* Grönt CS "Pear Pizazz" från Stampin' Up!
* Lila mönstrat papper från Jillibean Soup (från Mollys novemberkit - Monster i garderoben)
* Prickigt band från Scraproom
* Randigt mönstrat papper på insidan - från Basic Grey's serie Basic
* "Happy Birthday" är stämplat med stämpel från Stampin' Up! och embossat i vitt.

Trevlig tisdag, alla! :-)

2 comments:

Chris_P said...

Hör du - när får vi se småkorten du gjorde i fredags?? :-)

Snyggt som vanligt!

Anna said...

Den där bakgrundsstämpeln kommer verkligen till användning! :) Snyggt kort! jag gillar lila. :D