Sunday, April 17, 2011

Årets första påskkort!

På scrapträffen i fredags kväll började jag göra detta påskkort, men kom inte längre än att jag stämplade upp motivet... Hade inte färgläggnings-lådan med mig, men hade ändå tänkt göra det klart så att det bara var färgläggningen kvar sen. Men så blev det inte. Jag pysslade klart det idag istället!

Urgullig påsk/vår clearstamp från Tina Wenke. Färglagd med Distress Inks på 220g akvarellpapper.

I [love] Rosetter...!

Textstämpeln är från Inkido (tror jag iaf!).

Och här är insidan.

Det gröna bakgrundspappret på framsidan har jag gjort själv genom att stämpla med prickig bakgrundsstämpel på grön CS med Versamark och sen embossat med klart pulver.

Nu är det snart påsk! Kram till alla och tack för titten!

3 comments:

Chris_P said...

Åhhh det är ju såååå fint Anna!!!

kram

Anna said...

Åh, vad söt den blev när den var färglagd! Önskar att jag kunde färglägga som du! :)

Jennie said...

Snyggt! Häftigt att du fixar alla insidorna också *imponerad*
Kul att träffa dig i fredags, hoppas det blir fler gånger!