Monday, October 28, 2013

Ett brev till Liv.


Här är ytterligare en LO som jag har bloggat på love2scrap men inte på min egen blogg... Hur lat får man vara?
Anyway - brevet skrev jag till Liv förra hösten och bilden är från Instagram, taget vid ung samma tid som brevet skrevs. Jag kommer ihåg att jag tyckte att det var en jobbig tid, så jag ville fokusera på det som var positivt och härligt under bebistiden.

Det som jag tycker är coolt med denna LO är att jag har använt rubons från JP-tiden. En av de första sakerna jag köpte av Pia. Och fastän swirls är ohjälpligt omodernt inom scrapvärlden för tillfället så tycker jag att de passar utmärkt på denna LO. Så - bring back the swirls...!!! Please! :-)




2 comments:

Anna said...

Sååå fin LO, och vackert brev. Alla mammor känner igen sig. :)

Chris_P said...

Åhhh vad fint Anna!! Hur har jag kunnat missa denna?

Hoppas du kommer på nästa scrapträff!

kram !!