Saturday, June 01, 2013

Presentpåse


Lite mer än en enkel tulipan på födelseda'n...

Jag hittade en aubergine-planta på vår plantskola som jag direkt visste skulle passa min vän och tidigare kollega Jessica jättebra. Hon har nämligen ett jättefint litet hemsnickrat drivhus på gaveln till sitt hus. Men det är ju ganska tråkigt att komma med en liten planta i en plastkruka - så pimpad påse fick det bli!

Jag har använt QK-alfabetet "Blossom" och stansat ut Jessica i lila CS. Blomman är stämplad på Kraft CS i distress ink Walnut stain.
Vimpeln är gjord av mönstrat papper från Dear Lizzy, som jag stämplat lite på. Stämplarna är från ett gammat clearstampark och jag kan inte komma ihåg tillverkaren...

Enkelt och snyggt - det behöver inte vara mer komplicerat än så! Och såå mycket roligare att ge bort!

(och påsen är från Zara om det är någon som undrar!)

2 comments:

Chris_P said...

Superfint Anna!!

Kram

pysselpetra said...

Snyggt och elegant