Wednesday, March 20, 2013

Grattis"tag" till Mamma!


Min mamma fyllde halvjämnt i förra veckan och vi köpte bl.a. en stor blombukett som behövde ett kort...! Jag gjorde som jag gjort en gång tidigare, dvs en form av LO/tag där vi sen skrev hälsningar på baksidan.
Har jag sagt att jag älskar mina washi-stämplar??! ;-)


Material:
Kortbas "Gone Fishing" från The Paper Loft
Mönstrat papper med fåglar från Panduro (tror det är ett gammalt julpapper)
Rosa papper med woodgrain från gömmorna
Prickigt papper, också det från pappersgömmorna
Bokstavsstämplar från Inkadinkado
Fjäderstämpel från Artemio - stämplad i brunt på Kraft och utklippt efter det
Bakgrundsstämpel från Bo Bunny
Washistämplar från Prima
Blomstämpel från Making Memories och Hero Arts - stämplade i brunt på rosa CS och utklippta efter det
Kantstans från EK Success
Datumstämpel från American Crafts
Nummerbrickorna är utklippta från ett mönstrat papper ur Dear Lizzy's serie "5th & Frolic"
Halvpärlor från Panduro

1 comment:

Chris_P said...

Supersnyggt!!!