Saturday, December 29, 2012

Scrapträff med SMASH!!

 Igår hade vi jul-scrapträff i Limhamn och jag var produktiv som aldrig förr... Kanske berodde det på att jag bara hade packat med mig det som jag kunde tänkas behöva till mitt projekt och inte hela scrapskåpet...!
Jag spenderade hela träffen åt min SMASH-bok, som jag tänkte ge till min dotter när den blir klar - den ska nämligen handla om henne! Oj vad kul det var och vad tiden gick fort!









Det var de första 5 (!) layouterna! To be continued...

Material:
SMASH Journal Folio Simple Orange
Alfastickers från bl.a. American Crafts, Making Memories och October Afternoon
SMASH tape "like this"
Stämplar från bl.a. October Afternoon, Artemio, My Little Shoebox, American Crafts
Stickers från October Afternoon's "Cakewalk" och "Woodland Park"
Diverse mönstrade papper, främst från October Afternoon och Echo Park

2 comments:

Anna said...

Jag tror jag har sagt det innan, men det här blev så himla bra! Nu ska jag minsann också komma igång! Tack för inspirationen. :)

Karin Åkesdotter said...

Helt underbara!!!