Saturday, April 17, 2010

Spinnercard tutorial!

Ok - här kommer mitt första försök till en sk. tutorial för JP. I mitt DT-paket fick jag bl.a. detta härliga stämpelset från Basic Grey... Bestämde att jag ville göra ett spinnerkort med den lilla ugglan. Dock visade det sig ganska snart att det är svårt att visa upp ett spinnerkort med stillbilder. Därav försöket till att spela in en video. Under tiden jag har klurat med detta så har jag fått blodad tand - så detta är helt säkert bara den första av många filmer som jag kommer att göra. Hoppas ni orkar hänga med!



1 comment:

Kaffesugen Scrappare said...

Vilken rolig idé!!! Vad duktig du är!
Mycket bra video du gjort, den är tydlig, bra filmad och naturlig :)
Tack för tipset!
Kram fr Jenny en Kaffesugen Scrappare :)
Scrapping är livet o givet!